Eilen isällä ollessa alkoi radiossa soimaan Kaimani Kurkelan veisu. Olin ihan vallan unohtanut tämän ja nyt kun sen kuulin, niin jäi se päähän soimaan. Tässä teillekin hyvää musiikkia ;)  https://www.youtube.com/watch?v=CBmuGDMBDBo

 

Multa kysyttiin, tai oikeestaan yhteen mun postaukseen kommentoitiin, viime viikolla, että miten tähän blokiin pitäisi suhtautua. Jokainen aa suhtautua haluamallaan tavalla. Mä olen tän perustanut omien ajatusten takia. Ehkä jopa hieman siksi, että mä puhun asioista niiden "oikeilla nimillä". Mä en silottele sitä mitä mä koen ja näen tän sairauteni kanssa. Mä tuskin olen ainoa diabeetikko joka kamppailee vaikeuksien kanssa ja on välillä täysin lääkäreiden ohjeita ja neuvoja vastaan. Tai jos olen, niin uskallan sanoa, että ihmiset valehtelee paitsi itsellen, myös muille. Mä en ole seitsemään vuoteen ottanut sairauteni hoitoa tosissaan, mutta nyt joku mun päässä loksahti ja mä tajusin, että jos en tee itelleni jotain, niin mun päällä on kohta metri multaa ja kasa lautaa. Sitä en kuitenkaan halua. Tää on mulle vielä täyttä hepreaa ja uuden oppimista, mutta mä uskon, että vielä joskus mä osaan syödä sopivan määrän sellasta ruokaa mikä ei nosta mun sokereita taivaaseen. Siihen asti mä hakkaan päätäni seinään ja piikitän itseeni kamalia määriä insuliinia.

 

Ilon aihe on pistäminen!! Mä olen tähän asti pistänyt 90 % itse! Minä joka pelkään piikkejä ja se pistäminen sattuu aina. Oon myös oppinut, että jos on huono hetki eikä oma pää anna periksi pistämiselle, niin sillon taaperran miehekkeen luokse ja se sitten tuikkii aineet nahkan alle. Sokereiden mittaus on ollut oikeestaan alusta lähtien helpompaa. Jos ei sormen päästä pysty mittaamaan niin sitten otan kämmenestä. Sieltä se sattuu huomattavasti vähemmän. Tänään on ollut selkeästi taas hyvä päivä. Napostelut on jäänyt välistä ja oon ollut taas selkeästi pirteämpi. Sen tiedän, että tänään kun on tullut touhuttua paljon ja kaikenlaista, niin huomenna olen kun kuraan kuollut kuttu. En ajattele sitä, koska tänään on virtaa, niin tänään sitten touhutaan. Huomenna menen hierontaan pitkästä aikaa. Niska on niin jumissa, että mun päähän on muuttanut kokonainen kylällinen humisevaa harjua. Jospa se pikkusen helpottaisi hieronnalla :)